specjalizujemy się w badaniach marketingowych i doradztwie strategicznym
oferujemy wsparcie w zakresie:
budowania i optymalizacji strategii marketingowych i komunikacyjnych
rozwoju produktów / usług oraz wprowadzania innowacji
tworzenia, optymalizacji i ewaluacji konceptów
dlaczego my?
łączymy wiedzę i wieloletnie doświadczenie w zakresie badań i strategii
oferujemy pełną synergię badań ilościowych i jakościowych
przedstawiamy wartościowe rekomendacje biznesowe
działamy elastycznie dopasowując rozwiązania do celów biznesowych
stosujemy nieszablonowe podejścia
zespół
michał gmurek
ekonomista z wykształcenia, badacz z zamiłowania
członek PTBRiO
wiedzę i doświadczenie zdobywał zarówno po stronie agencji badawczych
(m.in. TNS, PBS), jak i po stronie klienta, współpracując przy tworzeniu strategii dla marki Plus w Polkomtelu
pracował m.in. dla Danone, Orange, Google, Reckitt Benckiser, T-Mobile, BAT, Schenker, Frito Lay, Hoop
pasjonat nowych technologii, śledzi trendy w telekomunikacji oraz IT w czasie wolnym uwielbia żeglować (latem), jeździć na desce (zimą), czytać i grać w brydża (przez cały rok)
natalia sitarska
socjolog, dziennikarz i badacz jakościowy
członek PTBRiO
doświadczenie zdobywała m.in. w TNS
pracowała m.in. dla Orange, TVN, Dilmah, Statoil, Eurozet, Nestle, Pfizer czy Sandoz
nie ma dla niej rzeczy niemożliwych ? dla dobra projektu zaczepia ludzi na peronie metra, szoruje łazienki, brata się z nastolatkami, a nawet gra w karty z hiszpańskimi staruszkami w Bilbao
obecnie pogłębia wiedzę na temat nowoczesnych metod badań online
z zamiłowania podróżnik i łakomczuch ? efekty tej mieszanki można oglądać na jej autorskim blogu tasteaway.pl