zespół

Michał Gmurek
ekspert ds. badań ilościowych
- ekonomista z wykształcenia, badacz i analityk rynku z zamiłowania
- członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO)
- ponad 20 lat doświadczenia w badaniach rynku
- od 13 lat prowadzi agencję badawczo-strategiczną brainlab
- ma bogate doświadczenie zarówno po stronie agencji, jak i klienta
- pasjonat nowych technologii i innowacji
- poza pracą – miłośnik żeglarstwa, snowboardu, literatury i brydża

Monika Zielenkiewicz
ekspert ds. badań jakościowych / strateg
- psycholog i pedagog społeczny
- doświadczona moderatorka, trenerka oraz pracownik akademicki
- ponad 20 lat doświadczenia w badaniach rynku i consultingu
- uczestniczy w procesach strategicznych i tworzeniu innowacji
- liderka interdyscyplinarnych zespołów badawczo-rozwojowych
- projektuje rozwiązania biznesowe na styku marketingu i IT
- specjalizuje się w edukacji medialnej i problematyce fake newsów
przewiń, aby zobaczyć więcej